De voordelen van een samenwerking met MP Clean en PopEvent facility services

  • One-shots: uw offerte is binnen de 36u na afspraak/offerterondgang klaar, en wij spelen zeer kort op de bal qua planning.
  • Onze ploegen: wij werken met vaste ploegen, net zoals u (een) vaste werknemer(s) zou hebben. Zij komen op vaste dagen schoonmaken, en beginnen, binnen de mate van het mogelijke (rekening houdend met verkeerssituaties en onvoorziene omstandigheden), steeds op hetzelfde uur.
  • Respect voor uw budget: als de vaste schoonmaakdag op een feestdag valt, als u die dag zelf afwezig bent, of als onze ploeg door onvoorziene omstandigheden niet op de afspraak kan zijn, wordt u een alternatief aangeboden (de dag ervoor of erna, of een ander door u te kiezen moment). Of u kiest ervoor om de schoonmaakbeurt op te sparen en op een later tijdstip te gebruiken, voor een taak waar u niet direct een budget voor had voorzien.
    U kan ook iemand anders daar een plezier mee doen; verras een fijne collega, een zieke werknemer, een trouwe klant... met onze cadeaucheques! Vermits wij niet alleen schoonmaakdiensten leveren is er altijd wel een mogelijke klus die wij kunnen klaren! Naargelang het uurtarief per klus, wordt u op die manier een kwalitatieve compensatie geboden, en blijft het basisforfait op uw maandelijkse factuur dezelfde.
  • Ziekte, verlof ...: de continuïteit wordt door ons gegarandeerd. U hoeft dus niet meer zelf op zoek te gaan naar vervanging bij afwezigheid van de schoonmaker. Wij zorgen voor een professionele vervanging van onze mensen.
  • Klachten:
    • Wij werken op een professionele manier en streven ernaar onze taak optimaal uit te voeren. Als er toch een klacht komt (telefonisch of per mail) wordt deze zo snel mogelijk (meestal nog de dag zelf) opgelost
    • Zeer goede telefonische bereikbaarheid bij vragen of problemen: van 8u tot 18u zowel op kantoor als rechtstreeks met de inspectie
  • Opvolging en controle: naast het feit dat wij onmiddellijk op meldingen van de klant reageren, voeren wij ook onverwachte inspecties uit. Dit zorgt ervoor dat onze mensen alert en gemotiveerd blijven
  • Voorraden:
    • U hoeft zich geen zorgen te maken om schoonmaakmateriaal noch schoonmaakproducten
    • Wij zijn steeds op de hoogte van de laatste nieuwigheden qua producten, materiaal….
    • Ook voor sanitaire benodigdheden kan u steeds bij MP Clean en en PopEvent terecht. Ook hierdoor bespaart u tijd en mankracht.
  • HR: de administratie en uitbetaling van de sociale lasten, vakantiegeld, transportvergoeding enz. … is allemaal ten laste van MP Clean en PopEvent. Voor u dus geen extra rompslomp. Bovendien wordt de schoonmaak voor u een volledig aftrekbare post.
  • VEELZIJDIGHEID:
    • Ons personeel krijgt de opdracht te werken tot de voorziene werken zijn uitgevoerd, en niet om ‘hun uren te kloppen’, wat men soms ziet bij mensen die rechtstreeks in loondienst werken
    • Ons personeel is ook steeds inschakelbaar voor gespecialiseerde en of/moeilijke schoonmaaktaken
    • MP Clean en PopEvent biedt u ook een netwerk van andere diensten: u kunt bij ons niet alleen terecht voor schoonmaakpersoneel, maar ook voor klusjesmannen, ramenwassers, hostessen etc.

 

Historiek MP Clean en PopEvent

In 1994 richtte Mevr. Christiane De Loof, weduwe Poppe, dit schoonmaakbedrijf op. Haar dochter, Marijke Poppe, huidig zaakvoerder, vervoegde 13 jaar geleden de firma. In al die tijd bouwde MP Clean en PopEvent een vast en loyaal cliënteel op, waarvan sommigen ons reeds van bij de start trouw bleven. Het klantenbestand blijft aangroeien.

 

MP Clean en PopEvent staat voor stabiliteit, flexibiliteit, het kort op de bal spelen, en een goede opvolging door een tweetalig team: directie, administratie en inspectie. De inspectrices zijn de aanspreekpunten. Onze schoonmakers worden op regelmatige basis bijgeschoold. Nieuwe werkmethodes en producten worden hen op een professionele manier bijgebracht. Ons motto is heel eenvoudig: “Alleen het beste is goed genoeg voor onze klanten”

 

MP Clean - schoonmaakbedrijf, dienstenbedrijf